24/7 Schade- en Reparatie Service2018-08-30T14:45:15+00:00

24/7 Vastgoedonderhoud: Goed Geregeld!

Als bestuur van uw VvE kunt u geconfronteerd worden met kleine en grote reparatieverzoeken; van een defecte lamp tot een enorme lekkage. Reparatieverzoeken komen nooit gelegen, maar u zult zien dat ze zich voordoen als u net niet direct beschikbaar bent om adequate maatregelen te nemen; bijvoorbeeld als u aan het werk bent of zelfs tijdens uw vakantie. En als u het om die reden binnen uw VvE zo georganiseerd hebt dat het ieder lid toegestaan is om zelf een herstelbedrijf in te schakelen, dan kan het zomaar voorkomen dat er 3 nota’s volgen omdat dezelfde calamiteit door 3 leden bij 3 verschillende bedrijven zijn aangemeld. En dan moet de schade ook nog afgehandeld worden met de verzekeraar. Kortom, het liefst laat u dergelijke zaken centraal afgehandeld worden.

We horen u denken: “Maar daarvoor gaan we zeker de hoofdprijs betalen…”. Niet bij Keijzer Administratie! Om dit te kunnen garanderen is Keijzer Administratie een samenwerking aangegaan met Goed Geregeld Groep B.V.

Vrijblijvende Offerte

Hoe werkt Goed Geregeld Groep?

Goed Geregeld Groep BV verzorgt al het dagelijks klachtenonderhoud aan vastgoed voor bedrijven,  instellingen en particulieren. Ontzorgen door optimale dienstverlening. Hiervoor zijn vakkundige mensen 24-uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Ze beschikken over vaklieden uit alle disciplines; ook voor calamiteiten en spoedopdrachten. Het proces is ingesteld op snel handelen, vaste marktconforme tarieven, continue terugkoppeling over de status van de opdracht en hoge kwaliteit door permanente controle.

Proces:
melding -> planning -> uitvoering -> kwaliteitscontrole -> facturatie -> evaluatie

In praktijk:

  1. u neemt over uw klacht of storing eerst contact op met uw contactpersoon binnen de VvE;
  2. de VvE (contactpersoon) geeft de melding door aan Goed Geregeld Groep;
  3. Goed Geregeld Groep plant direct de geschikte vakman voor u in;
  4. Goed Geregeld Groep maakt een afspraak met de bewoner binnen een tijdsblok van 3 uur;
  5. de monteur komt op de afgesproken tijd op het werkadres en stelt zich netjes voor;
  6. de monteur verhelpt de klacht en laat het werkadres opgeruimd achter;
  7. Goed Geregeld Groep doet een kwaliteitsonderzoek bij de bewoner;
  8. Goed Geregeld Groep zorgt voor de financiële afwikkeling naar de VvE;
  9. periodiek evalueert Goed Geregeld Groep de uitkomst van hun kwaliteitsonderzoeken.

Voordelen:

  • 1 aanspreekpunt voor al het vastgoedonderhoud;
  • tijdbesparing voor opdrachtgever;
  • 24-uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar;
  • geen contracten en abonnementsverplichting;
  • transparante en vaste marktconforme tarieven;
  • binnen 3 uur na melding bevestiging van afspraak;
  • kostenbesparing door efficiency;
  • hoge bewonerstevredenheid;
  • grip op het dagelijks onderhoudsproces.

Op Meldkamer treft u geen ongeschoolde callcenter agents maar betrokken en vakbekwame medewerkers die zich verantwoordelijk voelen voor het gehele proces, van het aannemen tot de melding, de uitvoering van het herstel tot en met de financiële afwikkeling. Ook buiten kantooruren en in het weekend kunt u telefonisch contact opnemen.

De VvE heeft de instandhouding van de gemeenschappelijke eigendommen als voornaamste doel. Opdat de VvE niet opdraait voor de kosten van bijvoorbeeld een lekkende keukenkraan, wordt ernaar gestreefd dat alleen de reparaties aan die gemeenschappelijke eigendommen in behandeling worden genomen.

Vrijblijvende Offerte